Laman Informasi ExSBPI Selandar

Assalamualaikum warga exsbpi Selandar, memandangkan jumlah alumni yang semakin meningkat saban tahun, diharapkan juga ahli yang mendaftar kepada alumni juga bertambah. Hal ini bertujuan supaya anda tidak akan ketinggalan mendapat makluman atau pun informasi berkaitan dengan aktiviti alumni dan batch anda. Oleh yang demikian, saya juga amat berharap, anda yang pernah menjadi warga SBPI Selandar boleh mendapatkan informasi melalui beberapa laman dan kumpulan utama exsbpi Selandar untuk berkongsi mengenai alumni atau pun berkaitan batch masing-masing. Selain dariapada blog ini, berikut antara yang Utama :-

Yahoo Group : Yahoo Groups (Aktif untuk maklumat terpenting)



Laman Bincang Terus :  Diskusi ex-SBPIS (boleh request ke admin untuk sertai)


Laman Facebook : Kumpulan Facebook (Joinlah kumpulan ini)


Diharapkan juga, batch-batch SPM tahun 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, dan 2010 dapat memberitahu rakan-rakan yang lain. Hal ini supaya anda juga boleh mendapat manfaat dengan menyertai mana-mana kumpulan atau pun semuanya sekali. Pihak alumni juga amat berbesar hati jika anda mencadangkan sesuatu yang difikirkan lebih baik.



Buat masa ini beberapa perancangan sedang dilaksanakan untuk dijayakan dengan jasa baik dan kerjasama semua exsbpi Selandar. Penyertaan ini juga adalah persediaan untuk menjalankan mesyuarat Agong yang pertama dalam masa yang terdekat ini. Eloklah jika disebar-sebarkan kepada rakan-rakan agar menyertai mana-mana group exsbpi Selandar. Bagi informasi-informasi yang sangat penting yang melibatkan semua exsbpi Selandar akan dimaklumkan melalui Yahoo Groups. Jadi untuk mengelakkan anda dan rakan-rakan lain terlepas informasi, saya sarankan supaya mendaftar di Yahoo Groups ex-SBPIS.

Kepada sesiapa sahaja juga yang pernah berada di SBPI Selandar dialu-alukan untuk berinteraksi dengan pihak alumni bagi meneruskan hubungan komunikasi yang baik dan bermanfaat. 

Sekian, Terima kasih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Apakah Itu Kejuruteraan Geomatik UTM?

Kongsi: The Truth about Actuarial Science?

Program Usahawantani 2013 Untuk Lepasan Diploma dan Ijazah