Jom 'Like' Facebook dan Jadi Fan Alumni SBPI Selandar


Assalamualaikum, memandangkan Diskusi Ex-SBPI Selandar semakin mendapat sambutan dalam kalangan alumni, pihak Alumni SBPI Selandar dengan ini mengucapkan jutaan terima kasih kerana anda telah bersama-sama menyokong mengukuhkan setiap program yang telah dirancangkan. Pada tahun ini dilihat, beberapa lagi program akan dijadikan sebagai program tahunan Alumni bagi memastikan hubungan antara exsbpis terus dapat dikekalkan di masa akan datang. Oleh yang demikian, untuk memastikan setiap program dapat disampaikan secara langsung kepada semua exsbpis, pihak alumni telah menyediakan satu Halaman Fan untuk semua ahli alumni 'like' atau pun 'suka' bagi menyokong dan mendapatkan maklumat secara langsung melalui Facebook masing-masing.

Insya-Allah, sesiapa yang mahu aktivitinya diwar-warkan, sila mesejkan kepada kami, insya-Allah kami akan membantu dalam mempromosikan semua aktiviti anda. Bukan sahaja kemaskini berkaitan pelajar lepasan SPM, tetapi semua peringkat alumni sama ada dalam peringkat IPT, Pekerjaan dan juga perniagaan. Yang penting sekali, dapat memberikan manfaat bersama-sama dalam jaringan exsbpis.

Terima kasih kepada semua alumni yang telah mengambil inisiatif untuk menjalankan pelbagai aktiviti dan program dan juga pihak SBPI Selandar khususnya guru-guru yang senantiasa memberikan peluang kepada Alumni SBPIS untuk menjalankan pelbagai kerjasama dan juga dapat mengukuhkan lagi hubungan antara alumi dan pihak sekolah.

Buat masa ini hanya kumpulan dibawah sahaja yang digunakan ALUMNI SBPI SELANDAR:-
Silalah like halaman di bawah yang telah diwujudkan dalam Facebook.




Untuk makluman anda, Diskusi Ex-SBPIS hanya terhad kepada bekas pelajar SBPI Selandar sahaja. Manakala, Fan Page (Halaman) Alumni SBPI Selandar, Melaka ini terbuka kepada semua peringkat umur dan semua latar belakang. Ini untuk memastikan semua maklumat yang disampaikan akan diterima kepada kumpulan sasar secara optimum. Insya-Allah.

Sekian, Terima kasih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Apakah Itu Kejuruteraan Geomatik UTM?

Program Usahawantani 2013 Untuk Lepasan Diploma dan Ijazah

Kongsi: The Truth about Actuarial Science?