INTEL 2012 Kembali Lagi

Assalamualaikum, pada 13, 14 dan 15 Julai 2012 ini akan berlangsung program tahunan Alumni SBPI Selandar iaitu Interaksi Bersama Alumni (INTEL) di SBPI Selandar, Melaka buat kali ke-5. Program pada kali ini akan dikelolakan oleh pengarah program, Saudara Mohammad Izuddin Azmi dan dibantu oleh Saudari Alyaa Sakinah. 

Program tahunan ini bertujuan untuk memberikan pendedahan mengenai halatuju selepas SPM serta berkongsi pengalaman para alumni sama ada mereka yang telah menamatkan pengajian, atau pun masih dalam pengajian di institut pengajian tinggi (IPT) dalam dan luar negara.

Oleh yang demikian, pihak alumni menjemput para alumni yang mempunyai kelapangan masa untuk hadir dan memeriahkan program ini dengan berkongsikan dan memberikan suntikan semangat kepada pelajar SBPI Selandar untuk lebih bersemangat bagi memburu kecemerlangan dan kejayaan dalam menghadapi peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) beberapa bulan yang akan datang.



Para alumni dialu-alukan datang walaupun sebentar untuk meluangkan masa sebagai sokongan kepada program ini yang diadakan selama tiga hari ini. Difahamkan berkemungkinan terdapat beberapa orang alumni yang sudah bergraduat akan hadir bagi berkongsikan pengalaman kejayaan mereka. Insya-Allah.

Sekian, diharapkan program INTEL 2012 kali ini akan dapat dijalankan dengan jayanya dengan sokongan para alumni nanti. Saya mendoakan agar perjalanan program dapat berjalan dengan lancar dan mencapai objektif yang disasarkan. Insya-Allah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Apakah Itu Kejuruteraan Geomatik UTM?

Kongsi: The Truth about Actuarial Science?

Program Usahawantani 2013 Untuk Lepasan Diploma dan Ijazah